Thursday, February 2, 2012

tAhuN 2012

haish..cepat masa berlalu...kita ni masuk thn 2012 dh (mengeluh jah aku ni..)...
cepAtnyaaaa......cepat x cepat...bulan 1 pun abih dah...dan umurku dh masuk 24 thn 3 hari lps
(31 jan)....arghh....xcaya rasa,mcm pelik pulok bila masuk umur 24...sblm ni rilek erk umur berubah (sbb br rasa tua kut,hakhakhakkk...adui)................hmmm 24 dh aku deh
.....think think
apa aZam aku thn ni....nk masuk thn 2012 hr tuh, duk pikir2 azamnya thn ni mesti kena tukar keje lain...sblm raya puasa(xth la bakpo letak syarat sblm raya..hehe) pastu 1 lg...azamnya nk cr 'tettt' utk djdikan calon kut...hahahaa, gilo molek ni....gaatal doh sero... :P
lumrah la tu dop????...... abaikan

berbalik pada umur 24 ni...hmm, aku rasa sgt2222 bersyukur ke hadrat Illahi kerana sehingga hari ini.......aku masih dberi peluang utk teruskan idup,syukur Alhamdulillah yA Allah..syukur,syukur,syukur.............syukur sbb masih lg boleh berbakti pada orng tua aku,mA dan Ayah (aku syng ma ngan ayoh aku dunia akhirat walaupun aku xpenah ucap dgn kata2 depan diorng sbb malu tp aku tunjuk dgn perbuatan, hari2 aku contact ma ngan ayah)....masih lg boleh bergelak ketawa dgn adik beradik...kawan2... syukur jgk ats nikmat yg diberikan olehNya.....
sekali lg terima kasih Ya Allah krn memberikan peluang utk hidup lg di dunia ini...jadikanlah aku insan yg berguna dn boleh diharapkan, jauhi aku dr perkara mungkar dan sentiasa dipelihara..amin =)

No comments:

Post a Comment